12/26/2012

Hyvää jouluu !


Eli esittelen täs jotain mun joululahjoist! Pipo on joku 50 vuotta vanha ja aitoa pupua. R.I.P pupujussi. Villapaidan sain mamilta ja tv iskältä. Vihdoin sain vähän nykyaikasemman tvn ku tost mötikästä oli jo aika kauan kateltu!


Takin toivoin siskolta ja menin itseasias itte sen varaamaankin. Se on tosi ihana ja vähän mun normaalista tyylistä poikkeavaa mut tosi hieno. Perinteisesti mummilta sain yö pöksyt ja serkuilta urheilu asun tsempaamaan mun vasta alkanutta sali taivalta ! :D 

Sen lisäks sain rahaa, picnicin lahjakortin, leffalippuja, bodyshopist shampoon, sähköröökin ja rebeltä lyhdyn ja muffinsi rasian mun kokoelmaan! Ja nyt ei tuu muuta mieleen.

Tänään olin Karlan, Lindan ja Liisan kans kattoo Robinin leffan! Se oli just hyvä ja popitan parhaillaanki luupilla mun korvissa <3>



Rakastan noita starbucks mukeja ja muutenki koko starbucksia. En tiiä mikä siin on ku oon nii suuri fani mut rakastan vaa niit kahveja ja kaikkee!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti