9/25/2011

Business

 Heipparallaa ! Meil oli tos torstaina Business päivä koulussa. Eli kaikkien piti pukeutuu Bisnes Lookiin :D Mä sit olin varmaan joku Ammatti Valokuvaaja, koska kannoin kameralaukkua mukana :D Ja jokasel luokalla paras asu palkittiin ja meijän luokalla voitti kaikki jotka oli pukeutunu eli jaettiin sit semmonen karkkirasia puoliks eli kaikille 2 karkkii :D [Otin 8 karkkii, aika pahis olo.. Muhah.] Mut täs nyt kuvii sit must ja kavereide asuista :D


Joo tältä mä näytin .. lol :D

Kertun Korkkarit

Karla Liisa Ja Anna

En muute meinannu saada tota kravaattii laitettuu, mut katoin sit tämmöst opetus videoo, joka oli tosi hyvä! :D Sen näkee PAINAMALLA TÄSTÄ.

Sit illalla menin monarille. Laulettiin SingStarii ja semmost Hupaa :) Sitä ennen kummiski juotiin Idan kans StarBucks Kahvit :) Mä oon ihan rakastunu noihin Caramel makusii ♥_♥ Ne on niin hyvii, oon juonu täl viikol niit jo ainaki 5 .. :D



                        
Tohon loppuun laitoin viel tollaset pari asukuvaa mitä olin ottanu ku joku oli pyytäny semmosii! :) Otan sit niitki joskus lisää, ja kans jossai ulkona vaik et ei ois noin tylsii.

Lisää sit joskus
♥:llä Jooonaaaaaa

2 kommenttia: